25 Eylül 2013 Çarşamba

Maybelline Master Smoky Göz Kalemi - Smoky Chocolate

 Merhaba, 
Bu kalemleri gördüğümden beri almak istiyorum ama gratislerde ne zaman bulsam paketleri açılmış mıncıklanmış kalemlere denk geliyordum ki bugun yakaladım ve aldım . smoky göz makyajlarına bayılan beni tatmin etti.
ben günlük makyajda siyah göz kalemi ve eyeliner pek sevmiyorum rengini çok vermesede  ve aplikatör ile dağıtıldıktan sonra çok hoş ve abartısız duruyor , sürümü yumuşacık kesinlikle gözü kapağınızı tahriş etmiyor,  fakat far bazı kullanılmadığı sürece birkaç saat sonra  göz kapağın brikme yapabiliyor, indirimle 13-14 civarı indirimsiz 17 TL civarı birşey olması lazım , gratiste muhteşem bir laciverti ile karşılaştım lakin tek kalan mıncıklandığı için almadım. siyah rengide aynı şekildeydi gratiste ve watsonsta böyle bir sorun var her ürün testerı olmasına karşın açıp deneniyor bu durum oldukça can sıkıcı  uygun fiyatı ile denenmeye değer bir kalem
sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder